loading...
fly
tds بازدید : 23 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد جدید امید جهان به نام ای یارم بیا

شعر آهنگ ای یارم بیا از امید جهان

ای یارم بیا دلدارم بیا

دلم میل توداره سزاوارم بیا

از بداخشانومه اروم جانومه

به پیش من بیا بیا

دلبر جانومه مه تابانومه

به پیش من بیا بیا

ای یارم بیا دلدارم بیا

دلم میل توداره سزاوارم بیا

امید جهان

قد پستت بمرم دو چشم مستت بمرم

اش پروندن و جون باندن دستت بمرم

ای یارم بیا دلدارم بیا

دلم میل توداره سزاوارم بیا

امید جهان

ای یارم بیا دلدارم بیا

دلم میل توداره سزاوارم بیا

از بداخشانومه اروم جانومه

به پیش من بیا بیا

دلبر جانومه مه تابانومه

به پیش من بیا بیا

ای یارم بیا دلدارم بیا

دلم میل توداره سزاوارم بیا


دانلود آهنگ جدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 99
  • بازدید کلی : 1,685